Ga naar de hoofdinhoud

Aankoop en levering van goederen

  • 24 jun. 2024

Voordat u bestelt en de goederen worden geleverd, hebben we uw meest gestelde vragen verzameld. U vraagt - we antwoorden.
 

Annulering van de bestelling is mogelijk, als de goederen nog niet zijn verzonden vanuit ons magazijn. Anders is annuleren niet meer mogelijk. Neem a.u.b. in geval van annulering zo snel mogelijk contact met ons op. U hebt het bestelnummer nodig om uw bestelling te identificeren.

Terugbetaling zal binnen drie volgende werkdagen behandeld worden.

We zijn gevestigd in Tsjechië, het gaat dus om de intracommunautaire handel. Ons systeem is verbonden met VIES database. Er is een mogelijkheid dat er een korte storing was. Het spijt ons zeer. U kunt proberen de bestelling later via onze website te plaatsen. Eventueel is het mogelijk om de bestelling als particulier te plaatsen dan voer uw BTW-nummer in de opmerking bij de bestelling. We bewerken vervolgens uw bestelling en na verzending betalen we de btw-tarief terug.

Als de klant een geldig BTW-nummer heeft voor intracommunautaire handel (we controleren dit via de internationale VIES-database), wordt de factuur zonder btw opgesteld.
Als de klant ongeldig BTW-nummer heeft voor grensoverschrijdende transacties of als particulier koopt, wordt de factuur met btw uitgereikt. Helaas zijn er geen andere opties/uitzonderingen mogelijk. Als uw BTW-nummer geldig is voor ICL en de website toch meldt dat het nummer ongeldig is, zie a.u.b. vraag hierboven.

Kortingscodes worden alleen voor bepaalde producten vermeld. U vindt ze altijd onder de prijs. Deze kortingscode's kunnen niet worden toegepast op andere producten waar ze niet vermeld staan.

Helaas houden we niet alle producten op voorraad. In het geval dat de goederen worden vermeld als "Standaard op voorraad bij de fabrikant", verwachten we de goederen meestal binnen 5 werkdagen naar ons magazijn te verzenden.

Als u binnen één bestelling meerdere artikelen met verschillende leverdata bestelt, verzenden we de hele bestelling in één keer. De leverdatum is daarom altijd gebaseerd op de goederen met de langste levertijd. Op het moment van verzending wordt er per e-mail contact met u opgenomen.

De standaard levertijd voor producten die op voorraad zijn, is 3-5 werkdagen. Als u meerdere producten in uw bestelling hebt en sommige daarvan niet op voorraad zijn, dan is het noodzakelijk om te wachten tot de producten op voorraad zijn zodat de bestelling kan worden verzonden.

Helaas hebben we geen showroom. We hebben alleen een website. Persoonlijk afhalen is daarom niet mogelijk. Ons bedrijf is gevestigd in Tsjechië.

Als u een geregistreerde klant bent, kunt u de status van uw bestelling bekijken nadat u bent ingelogd in Mijn bestellingen - Bestelstatus. Niet-geregistreerde klanten moeten contact opnemen met onze klantenservice.

Kortingscodes (5-10%) worden vermeld voor geselecteerde producten. Als u geïnteresseerd bent in de aankoop van een groter aantal producten, neem dan contact met ons op via e-mail - info@sanitino.be en we zullen uw offerte verwerken met de betreffemde afdeling.

Als u voor 12.00 uur een bestelling aanmaakt, wordt deze dezelfde dag nog verzonden. Daarna is de standaard levertijd 3-5 werkdagen (geldt voor DHL, GLS, DACHSER). De snelste vervoerder is UPS (2-3 dagen). Deze situatie geldt alleen voor voorraadproducten.

Informatie over de verzending van het pakket of het volgen van de zending wordt verzonden in een verzendingsmail, die automatisch naar het e-mail adres van de klant wordt gestuurd. Daar vindt u alle informatie.

Als u ergens niet zeker van bent, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.

Alle vermelde termijnen voor goederen die niet op voorraad zijn, zijn geschatte termijnen die door de fabrikant zijn aangegeven. Helaas kunnen we de exacte datum niet bepalen voordat we een bestelling plaatsen, omdat de voorraden van leveranciers voortdurend veranderen.

Als de goederen niet vanuit ons magazijn zijn verzonden, dan ja. Als de goederen aan de transporteur zijn overhandigd, kan de klant contact opnemen met de transporteur om een adreswijziging of een andere afleverdatum te regelen.

Het wettelijke herroepingsrecht geldt alleen als u de aankoop als consument hebt gedaan. Als u het KvK nummer of/en BTW-nummer hebt ingevuld in uw bestelling, wordt u niet langer als consument beschouwd.

naar boven